Frågor och svar

Epost i telefon eller surfplatta synkroniseras inte (IMAP/POP)

Om eposten plötsligt inte längre synkroniseras till din mobiltelefon eller surfplatta, men det kommer in ny mail på kontot som du kan se via webbmail eller epostprogram på dator. 

Lösning: Gå in i kontoinställningar för epost på din mobiltelefon eller surpfplatta. I vissa fall behöver man gå in under "Avancerat" för att visa inställningar för inkommande och utgående server. Ändra kryptering från "SSL" till "SSL (acceptera alla certifikat)" för inkommande epost och från "STARTTLS" till "STARTTLS (acceptera alla certifikat)" för utgående epost.

Fjärrsupport

Nedladdning av program för fjärrsupport

Supportpersonalen guidar dig till en lösning och vid behov kan vi fjärrstyra din dator för att åtgärda problem. Klicka på ikonen nedan om vår tekniker ber dig att starta fjärrstyrning.

 

Alternativ metod

För alternativ metod för fjärrsupport med hjälp av tillägg till Chrome klicka här för instruktioner.